nl
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Klachten-informatie:

Heb je een klacht? Sorry,sorry en nogmaals sorry. Ons streven is om de best mogelijke service te geven en 100% tevreden klanten te hebben. Het kan altijd gebeuren dat er iets misgaat met de levering of bestelling.Neem contact met ons op en  we zullen er alles aan doen om het op te lossen.

 

Klachten:
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kinderfietsfestijn.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Voor een optimaal gebruikersgemak maken wij gebruik van cookies.wij slaan geen persoonlijke gegevens op.